Garancia
A Mandala Ékszer internetes áruház kizárólag jó minőségű, hibátlan termékeket forgalmaz és az általa eladott termékekre, biztosítja az érvényben lévő jogszabályokban előírt garanciát.
– 2021.január.1-től változtak a kötelező jótállás szabályai:
151/2003. (IX. 22.) Korm. Rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
Az egyes tartós fogyasztási cikkek esetén előírt kötelező garancia a kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek esetén érvényesülhet.
A teljes mellékletet itt éred el.
A legfontosabb új szabályok:
Az órákra és az ékszerekre érték szerint sávos jótállás vonatkozik.
10.000 ft érték felett 1 év
100.000 ft érték felett 2 év
A jótállási jegy elektronikus formában is átadható, vagy letölthető lehet. Webáruházunk a jótállást papír alapon a termék mellé csomagolva küldi el.
A termék eredeti csomagolása nem szükséges a jótálláshoz.
A fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a
jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
A rendelet 2021. január 1-től előírja, hogy ha a termék első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a
fogyasztási cikk nem javítható, akkor főszabály szerint 8 napon belül kell kicserélni. Ha a cserére nincs lehetőség, akkor a vételárat kell 8
napon belül visszafizetni. Bizonyos esetekben ez a szabály nem kötelező.
Ha a fogyasztási cikk kijavítása 30 napon belül nem történik meg, főszabály szerint a vállalkozás köteles a 30 napos határidőt követően 8
napon belül kicserélni a terméket. Ha a cserére nincs lehetőség, akkor a 30 napos kijavítási határidőt követő 8 napon belül a vételárat kell
visszatéríteni. Bizonyos esetekben ez a szabály nem kötelező.
A jótállás/garancia érvényesítéséhez a hibás terméket kérjük az eredeti tanúsítvánnyal, garancia levéllel, számlával együtt címünkre visszajuttatni.
Tinkáné Varga Szilvia , 9024 GYŐR Ikva utca 57 3/7
– A jótállást abban az esetben áll módunkban érvényesíteni, ha a terméket hiánytalanul az eredeti tanúsítvánnyal és/vagy garancialevéllel valamint a mellékelt számlával küldi vissza.
A jótállási igény nem érvényesíthető:
1. A nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra és sérülésekre. ( pl. leesett, rátaposott, odaütődött )
2. A méretváltoztatásokra.
3. A termék anyagából adódó egészségügyi hatásokra ( pl. fémallergia )
4. A különböző vegyszerek ( kozmetikumok, tisztítószerek, gyógyvíz stb. ) által okozott károsodásokra, elszíneződésekre.
5. A használatból eredő kopásra illetve korrodálásra.
Ha a Megrendelő javítás céljából juttat vissza terméket azt megvizsgáljuk és annak javítását a lehető leghamarabb megkezdjük. Utánvéttel vagy portósan feladott küldeményeket nem áll módunkban átvenni. A javított terméket a Megrendelő címére mihamarabb visszajuttatjuk. Amennyiben a termék vizsgálata során kiderül hogy a hiba olyan okból keletkezett amire a jótállási igény nem érvényesíthető, a javítási és a szállítási költség a Megrendelőt terheli. Ez esetben a Megrendelőt tájékoztatjuk a várható költségekről. Ha a Megrendelő ez esetben nem kéri a javítás elvégzését , a terméket visszajuttatjuk a Megrendelőhöz.
A szavatossági/garanciális ügyintézés további részleteire a PTK-ban, a 49/2003 (VII.30)GKM rendeletben, illetve a fennti jogszabály a mértékadóak.
A Távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm r. 3.§ (1) Az értékesítő köteles a fogyasztót a szerződés megkötése előtt kellő időben, de legkésőbb a szerződés megkötésekor a 2.§ (1) bekezdésének a-f pontjában foglaltakról írásbeli tájékoztatóval vagy más, a szóbeli tájékoztatást megerősítő dokumentummal ellátni. Az írásbeli tájékoztatónak az előírtakon felül tartalmaznia kell: a szavatosság, illetve a jótállás feltételeit, valamint a teljesítést követően igénybe vehető kiegészítő szolgáltatás (alkatrészellátás, javítószolgálat) biztosítását.
Jogszabály:
270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet az
egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, valamint az egyes javító-karbantartó
szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról szóló 249/2004. (VIII.
27.) Korm. rendelet módosításáról
Észrevételek reklamációk, a szállítással kapcsolatban:
Kérjük, jelezze felénk az áru átvételétől számított 24 órán belül 9-17 óra között telefonon +36-30-998-2133, vagy e-mailen az info@mandalaekszer.hu reklamációját panaszát a kiszállított termékkel kapcsolatban.
Panaszával fordulhat továbbá:
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz
A Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség (9022 Győr, Türr István u.1. )
A Győr- Moson- Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testülethez ( Győr, Szent István u. 10/ a )
Visszavásárlás
Ha bármely okból a cégünktől vásárolt árut vissza szeretne cserélni, 14 napig megteheti, az Elállási Nyilatkozat kitöltésével, és elküldésével. Fontos tudni, hogy ez csak újra értékesíthető árúra vonatkozik, tehát nem tartoznak ebbe a körbe a használatban karcos, sérült ékszerek, amin a felpróbáláson kívül több felületi kopás látható, és így tovább nem értékesíthető ékszerek. Továbbá a fogyasztó konkrét, egyedi megrendelésére készült termékek, illetve olyan áruk amelyek nem a Mandala Ékszer-től származnak.
Az áru visszajuttatási költsége a vevőt terheli!
Bízunk abban, hogy Ön is megtisztel minket bizalmával, és hamarosan partnereink között üdvözölhetjük!