Kérjük amennyiben vásárlója szeretne lenni webáruházunknak figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben annak minden pontjával egyetért ,és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
A Mandala Ékszer által forgalmazott arany és ezüst ékszerek eredeti termékek, hivatalos magyarországi gyártótól vagy importőrtől származnak.
Minden arany és ezüstékszer nemesfémtartalma megfelel a törvényi előírásoknak, finomságát a Magyar Kereskedelmi és Engedélyezési Hivatal nemesfém
Ellenőrzési és Engedélyezési osztálya illetve jogelődje a Nemesfémvizsgáló és Hitelesítő Intézet – a rajta elvégzett vizsgálat alapján – a magyar jogszabályok szerint fémjellel ellátta és ezzel hitelesítette.
Az ásvány, drágakő ékszerek alkatrészei hivatalos magyarországi forgalmazóktól származnak. A Mandala Ékszer webáruház üzemeltetője Tinkáné Varga Szilvia ékszerész által tervezett, egyedi, minőségi ékszerek, nikkelmentes, ezüstözött vagy ródiumozott fém alkatrészekkel szerelve. Az ásvány ékszerek saját elképzelései alapján is megvalósíthatók, vagy akár kérheti személyre szabott ékszer elkészítését is. Ennek megvalósításáról, az elkészítés idejéről
egyénileg szükséges egyeztetni!
– Áraink az Általános Forgalmi Adót tartalmazzák.
– A megrendelés nagyon egyszerű, nincs szükség regisztrációra.
1. A kiválasztott termék fotóján egy lenyíló ablakban megjelenik a kosár ikon. Erre kattintva máris elindul a vásárlás. Vagy a fotóra kattintva megtalálja az ékszer részletes leírását. Alatta a KOSÁRBA TESZEM gombbal kiválasztja a terméket megvásárlásra. Kék mezőben láthatja , hogy a terméket kosárba helyezte. A KOSÁR FRISSÍTÉSE gombbal további terméket választhat ki és tehet kosárba.A kosárba tett termék/termékek kiválasztását a kezdőoldal jobb felső sarkában is ellenőrizheti, a lenyíló ablakban megjelenik a kiválasztott termék/termékek fotója,neve,ára,mennyisége és a részösszeg.
2. A kosár leellenőrzése után a FIZETÉS gombbal lép tovább, vagy ha több terméket választott a TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ gombbal teheti meg.
Ez után tudja kiválasztani SZÁLLÍTÁS MÓDJÁT, ami Önnek a legegfelelőbb.
3. A TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ gombra kattintva A SZÁMLÁZÁSI ADATOK / név,
irányítószám, cím, megye, telefon, e-mail/ kitöltése következik. Ha a
számlázási cím nem egyezik meg a posta címmel, kérem töltse ki a
SZÁLLÍTÁS MÁSIK CÍMRE rovatot is. A MEGJEGYZÉS rovatba beírhatja egyedi
kérését (pl. a csomagot a munkahelyemre kérem, más személy veszi át
stb.)
Válassza ki a FIZETÉS MÓDJÁT / Közvetlen banki
átutalás, Utánvétes/. Az Általános Szerződési Feltételek elfogadása
szükséges a megrendeléshez.
4. A MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE gombbal befejezte a vásárlást, és elküldte megrendelését.
A rendszer egy EGYEDI AZONOSÍTÓt társít minden megrendeléshez. Ez
szükséges minden további a megrendeléshez kapcsolódó tájékoztatáshoz.
– Külföldre nem áll módunkba termékeket szállítani.
– A megrendelt termékek kiszállítása a Magyar Posta szolgáltatásával történik.
1, UTÁNVÉTTEL
A megrendelt terméket utánvéttel postázzuk a Magyar Posta Expressz Postacsomag szolgáltatásával.
A csomag értéknyilvánítással van feladva, a kézbesítésről mindkét fél sms-ben értesül, és csomagkövetés is jár a szolgáltatás mellé. A Posta
időgaranciát is vállal a küldeményre azaz, hogy a feladás időpontjától számítva egy napon belül a küldemény célhoz ér.
2, ELŐRE UTALÁSSAL
50000 forint feletti vásárlásnál a vételár összegét előre utalással kérjük kiegyenlíteni a bankszámla számunkra: 59800060-15171959
Előre utaláskor, ha a megrendelő kéri, a megrendelőnek előleg számlát küldünk postai levélben, ami tartalmazza hogy milyen ékszert milyen összegben rendelt meg és az átutalás bankszámla számát! Előzetes egyeztetés esetén, ha ez nem szükséges a számlát a feladott csomaghoz mellékeljük.
Amennyiben ez 5 munkanapon belül nem valósul meg, telefonon próbálunk egyeztetni a probléma okáról. Ha nem sikerül egyezségre jutni,
a megrendelést töröljük.
Amint a megrendelt termék vételára számlánkra megérkezik, 1-2 napon belül eljuttatjuk Önnek megrendelését.
A munkanapon 14 óráig leadott megrendelést, 24-48 órán belül elindítjuk, (amennyiben a rendelt áru raktáron van) . Amennyiben a rendelt árú nincs raktáron, de még beszerezhető külön egyeztetünk a megrendelés idejéről és teljesítéséről. A Magyar Posta a feladástól számítva 1 napos időgarantált kézbesítést vállal. A pénteken megrendelt terméket előfordulhat hogy csak kedden szállítják ki. A kézbesítő kétszer kísérli meg a kézbesítést, általában egyszer a
délelőtt folyamán, egyszer a délutáni órákban. Ha a megrendelőt nem találja, a küldeményt a postán hagyja, ahol 10 munkanapig átveheti a küldeményét.
A Postán Maradóra feladott csomagok, a feladástól függően 1-7 munkanapon érkeznek meg a megjelölt Posta címére, a megrendelő a csomagot ott veheti át névre szólóan, erről viszont értesítést nem kap. A Posta 10 munkanapig őrzi meg a küldeményeket.
50000 forint vételárig választható utánvétes csomagküldés, vagy előre utalással is fizetheti bankszámlánkra az összeget
50000 forint feletti vételár esetén előre utalással lehetséges a vásárlás.
30000 forint alatti megrendelések esetén, szállítási költséget számítunk fel a Magyar Posta érvényben lévő díjszabásai alapján.
FONTOS
Utánvétes kiszállításkor a kézbesítőnek kell megfizetni a megrendelt termék és a szállítási költség összegét. A kézbesítőnél csak készpénzes
fizetésre van lehetőség! Amennyiben a munkahelye címére kéri a kiszállítást gondoskodjon róla hogy tudjanak a csomag érkezéséről, és legyen valaki aki átvegye és rendelkezzen az átvételhez szükséges összeggel. A termék és a szállítási költség árát tartalmazó számlát a csomagban találja. A küldemény átvételekor a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze annak külső sértetlenségét. Ha a csomag kívülről sérült, kérjük ne vegye át! Az esetleges további reklamáció érvényesítése érdekében, kérjük őrizze meg az ékszercsomag kifizetését igazoló bizonylatot.
Rendszeres vásárlások esetén, Szállítási szerződés kötése után
> Banki átutalás
Lejárt, kifizetetlen számla esetén nem teljesítünk rendelést, a tartozás fennállásáig!
SZAVATOSSÁG/ GARANCIA
Mandala Ékszer internetes áruház kizárólag jó minőségű, hibátlan termékeket forgalmaz és az általa eladott termékekre, biztosítja az érvényben lévő jogszabályokban előírt garanciát.
– 2021.január.1-től változtak a kötelező jótállás szabályai:
151/2003. (IX. 22.) Korm. Rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
Az egyes tartós fogyasztási cikkek esetén előírt kötelező garancia a kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek esetén érvényesülhet.
A teljes mellékletet itt éred el.
A legfontosabb új szabályok:
Az órákra és az ékszerekre érték szerint sávos jótállás vonatkozik.
10.000 ft érték felett 1 év,
100.000 – 250.000 ft érték között 2 év
A jótállási jegy elektronikus formában is átadható, vagy letölthető lehet. Webáruházunk a jótállást papír alapon a termék mellé csomaglva küldi el.
A termék eredeti csomagolása nem szükséges a jótálláshoz.
A fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozásszékhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a
jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti. A rendelet 2021. január 1-től előírja, hogy ha a termék első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, akkor főszabály szerint 8 napon belül kell kicserélni. Ha a cserére nincs lehetőség, akkor a vételárat kell 8 napon belül visszafizetni. Bizonyos esetekben ez a szabály nem kötelező.
Ha a fogyasztási cikk kijavítása 30 napon belül nem történik meg, főszabály szerint a vállalkozás köteles a 30 napos határidőt követően 8 napon belül kicserélni a terméket. Ha a cserére nincs lehetőség, akkor a 30 napos kijavítási határidőt követő 8 napon belül a vételárat kell visszatéríteni. Bizonyos esetekben ez a szabály nem kötelező.
A jótállás/garancia érvényesítéséhez a hibás terméket kérjük az eredeti tanúsítvánnyal, garancia levéllel, számlával együtt címünkre visszajuttatni.
Tinkáné Varga Szilvia , 9024 GYŐR Ikva utca 57 3/7
– A jótállást abban az esetben áll módunkban érvényesíteni, ha a terméket hiánytalanul az eredeti tanúsítvánnyal és/vagy garancialevéllel
valamint a mellékelt számlával küldi vissza.
A jótállási igény nem érvényesíthető:
1. A nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra és sérülésekre. ( pl. leesett, rátaposott, odaütődött )
2. A méretváltoztatásokra.
3. A termék anyagából adódó egészségügyi hatásokra ( pl. fémallergia )
4. A különböző vegyszerek ( kozmetikumok, tisztítószerek, gyógyvíz stb. ) által okozott károsodásokra, elszíneződésekre.
5. A használatból eredő kopásra illetve korrodálásra.
Ha a Megrendelő javítás céljából juttat vissza terméket azt megvizsgáljuk és annak javítását a lehető leghamarabb megkezdjük.
Utánvéttel vagy portósan feladott küldeményeket nem áll módunkban átvenni. A javított terméket a Megrendelő címére mihamarabb visszajuttatjuk. Amennyiben a termék vizsgálata során kiderül hogy a hiba olyan okból keletkezett amire a jótállási igény nem érvényesíthető, a javítási és a szállítási költség a Megrendelőt terheli. Ez esetben a Megrendelőt tájékoztatjuk a várható költségekről. Ha a Megrendelő ez esetben nem kéri a javítás elvégzését , a terméket visszajuttatjuk a Megrendelőhöz.
A szavatossági/garanciális ügyintézés további részleteire a PTK-ban, a 49/2003 (VII.30)GKM rendeletben, illetve a fennti jogszabály a mértékadóak.
A Távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Korm r. 3.§ (1) Az értékesítő köteles a fogyasztót a szerződés megkötése
előtt kellő időben, de legkésőbb a szerződés megkötésekor a 2.§ (1) bekezdésének a-f pontjában foglaltakról írásbeli tájékoztatóval vagy más, a szóbeli tájékoztatást megerősítő dokumentummal ellátni. Az írásbeli tájékoztatónak az előírtakon felül tartalmaznia kell: a szavatosság, illetve a jótállás feltételeit, valamint a teljesítést követően igénybe vehető kiegészítő szolgáltatás (alkatrészellátás, javítószolgálat) biztosítását.
Jogszabály:
270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, valamint az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról szóló 249/2004. (VIII.27.) Korm. rendelet módosításáról
Észrevételek reklamációk, a szállítással kapcsolatban:
Kérjük, jelezze felénk az áru átvételétől számított 24 órán belül 9-16 óra között telefonon +36-30-998-2133, vagy e-mailen az info@mandalaekszer.hu reklamációját panaszát a kiszállított termékkel kapcsolatban.
Panaszával fordulhat továbbá:
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz
A Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség (9022 Győr, Türr István u.1. )
A Győr- Moson- Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testülethez ( Győr, Szent István u. 10/ a )
Visszavásárlás
Ha bármely okból a cégünktől vásárolt árut vissza szeretne cserélni, 14 napig megteheti, az Elállási Nyilatkozat kitöltésével, és elküldésével.
Fontos tudni, hogy ez csak újra értékesíthető árúra vonatkozik, tehát nem tartoznak ebbe a körbe a használatban karcos, sérült ékszerek, amin a
felpróbáláson kívül több felületi kopás látható, és így tovább nem értékesíthető ékszerek. Továbbá fogyasztó konkrét, egyedi megrendelésére készült termékek, illetve olyan áruk amelyek nem a Mandala Ékszer-től származnak.
Az áru visszajuttatási költsége a vevőt terheli!
Bízunk abban, hogy Ön is megtisztel minket bizalmával, és hamarosan partnereink között üdvözölhetjük!
VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS, PÉNZ VISSZAFIZETÉSI GARANCIA
Tájékoztatás az elállás jogáról és annak feltételeiről:
A felmondási jogát a fogyasztó (a jogszabályban meghatározott feltételek fennállása esetén) a termék adásvételére irányuló szerződés esetén a
termék átvételének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja.
Elállási jog termék vásárlása esetén illeti meg a fogyasztót, ezen jogával élve a fogyasztó a szerződést egyoldalúan, visszamenőleges hatállyal
szüntetheti meg.
A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja [Korm. rendelet 20. § (3) bekezdése].
Amennyiben a vállalkozás az elállási vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget, úgy az elállási vagy felmondási idő a
Korm. rendelet szerint 12 hónappal meghosszabbodik. Ha a vállalkozás a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra vagy felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított
14 nap [Korm. rendelet 21. § (1) bekezdése].
A Korm. rendelet egyértelművé teszi, hogy elállás esetén nem csak a vételár, de a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségek (így a kiszállítás költségei) is visszajárnak a fogyasztó számára. A kiszállítás teljes költsége azonban nem minden esetben jár vissza a fogyasztónak, mivel a Korm. rendelet azt is leszögezi, hogy ha a fogyasztó a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választ, akkor az ebből eredő többletköltséget a vállalkozás nem köteles visszatéríteni [Korm. rendelet 23. § (3) bekezdése]. Ez azt jelenti, hogy ha például a fogyasztó olyan „drágább” kiszállítást
választ, amely a vállalkozás által vállalt „normál” szállításnál gyorsabb, vagy a napnak csak egy meghatározott időszakában történik, akkor elállás esetén a vállalkozás csak a „normál” szállítási díjnak megfelelő összeget köteles visszatéríteni a fogyasztó számára (extra szállítási költség tehát nem jár vissza).
Az elállási és felmondási jog gyakorlásának feltételeiről:
7. Az elállási és felmondási jog nem illeti meg minden esetben a fogyasztót, mivel a Korm. rendelet 29. §-a – a felek eltérő megállapodása hiányában egyes termékek vonatkozásában – kizárja e jog gyakorlását:
– egyedi kérés alapján, a fogyasztó utasításai alapján, kifejezett kérésére ,az általa megadott pl. egyedi méret,szín,vésés stb. készített ékszer
esetében
Ezekben az esetekben az elállási jog gyakorlásának biztosítása esetén gazdaságilag értéktelenné válna a dolog, hiszen már nem lehetne – a kizárólag a megrendelő számára értékkel bíró, a megrendelő kívánságára előállított, személyéhez kötött, egyedi jellegű terméket – más vevő számára értékesíteni.
– Az elállási jogot magánszemély gyakorolhatja. Ezért cég nevére megvásárolt, és kiszámlázott termékre nem vonatkozik, és nem érvényesíthető.
Az elállási vagy felmondási jog gyakorlásakor tanúsított szolgáltatói magatartás
A Korm. rendelet 23. § (1) bekezdése alapján elállás vagy felmondás esetén a vállalkozó köteles a fogyasztó által kifizetett ellenszolgáltatás összegét – ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket – haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított
14 napon belül visszatéríteni.
A fogyasztó – a Korm. rendelet 24. § (2) bekezdése alapján – viseli az elállási vagy felmondási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli.
A vállalkozás a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő
értékcsökkenést követelheti. Nem felel azonban a fogyasztó az értékcsökkenésért, ha a vállalkozás a 11. § (1) bekezdésének i) pontjában előírt tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget [Korm. rendelet 25. §].
Ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítését a fogyasztó kifejezett kérésére az elállási határidő lejárta előtt kezdi meg a
vállalkozás, de ezen határidőn belül a fogyasztó a szerződést felmondja, úgy a vállalkozás követelheti ésszerű költségeinek megtérítését [Korm. rendelet 11. § (1) bekezdésének k) pontja].
A vállalkozás az alábbi jogokkal rendelkezik elállás vagy felmondás esetén [Korm. rendelet 23. § (3) és (4) bekezdései]
Vonatkozó fontosabb jogszabályok jegyzéke
Visszavásárlás:
Ha bármely okból a cégünktől vásárolt árut vissza szeretne cserélni, 14 napig megteheti, az Elállási Nyilatkozat kitöltésével, és elküldésével.
Fontos tudni, hogy ez csak újra értékesíthető árúra vonatkozik, tehát nem tartoznak ebbe a körbe a használatban karcos, sérült ékszerek, amin a
felpróbáláson kívül több felületi kopás látható, és így tovább nem értékesíthető ékszerek. Továbbá fogyasztó konkrét, egyedi
megrendelésére készült termékek, illetve olyan áruk amelyek nem a Mandala Ékszer-től származnak.
Az áru visszajuttatási költsége a vevőt terheli!
A vásárló az elállási szándékát az alábbi elérhetőségeken jelentheti be, és küldheti vissza:
E-mail: info@mandalaekszer.hu
Telefonon: +36-30-998-21-33
Postai úton: Tinkáné Varga Szilvia, 9024 Győr, Ikva utca 57 3/7
ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
Az Adatvédelmi törvény ( 1995.évi CXIX.tv. ) értelmében tájékoztatjuk hogy megrendelésével, mint ügyfelünk hozzájárul, hogy személyes adatait (név,lakcím, telefonszám, e-mail cím) hogy Tinkáné Varga Szilvia E.V., a Mandala ékszer webáruház adatkezelője az adatvédelmi jogszabályok előírásainak megfelelően árú-küldő tevékenységhez, vásárlási ajánlatok megküldéséhez tárolja, kezelje, illetve felhasználja. Adatszolgáltatása önkéntes. Megadott adatai törlését vagy módosítását bármikor kérheti. Adatait nyilvántartásunkban 5 évig kezeljük. Amennyiben adataiban változás áll be, kérjük jelezze felénk. Az általunk kezelt személyes adatait nem adjuk ki harmadik személynek.
Célunk a vevőinkkel szembeni tisztességes magatartás megőrzése.
KAPCSOLAT/ ELÉRHETŐSÉG
Cégnév : TinkánéVarga Szilvia E.V.
Cím : 9024, Győr, Ikva utca 57
Telefon : +36-30-9982-133
E- mail : info@mandalaekszer.hu
Adószám: 45378551-1-28
Bankszámla szám: 59800060-15171959
Weboldal : http://www.mandalaekszer.hu
Áruház neve: Mandala Ékszer
Adatvédelmi
nyilvántartási szám: NAIH-71473/2013
Vállalkozói igazolvány
nyilvántartási szám: 101149
MKEH-NEHITI nyilvántartási szám: PR 2683
Kapcsolattartó neve: Tinkáné Varga Szilvia aranyműves, ékszerbecsüs
Kapcsolattartó telefonszáma: +36-30-9982-133
Kapcsolattartó e-mail címe: info@mandalaekszer.hu